KATİLE EN SON YAKALANAN KAZANIR ?!

Enes Batur

15 Mn görünümler4 129

    Ben Enes Batur , Yeni serimiz olan Hikayeni Yaşa ikinci bölümde ekiple birlikte villada canavardan kurtulmaya çalıştık. Çok iyi saklanmamız gerekiyordu sona kalan kazanıyor. Bakalım canavardan kurtulan kim oldu. #HikayeniYaşa Güzel ve eğlenceli bir video oldu iyi Seyirler!
    Mert Eren Bülbül Kanalı: trlocal.info/number/VR0nBHfg7chgXeOviRLNgg
    Ecenaz Üçer Kanalı: trlocal.info/number/QAqJ_L4uiYjIqAqlHNBJFw
    Cihan Albayrak : trlocal.info/number/3qzC8Vp7d17bq5BxO7UBIA
    Kanala Abone OL : goo.gl/1rDcXB
    DÖNER KAPIDAN SON ÇIKAN KAZANIR ?!: trlocal.info/u/video/epuQp9S6qKbchYw
    Sosyal Medya:
    İnstagram ► enesbatur
    Twitter ► goo.gl/uHUUEF
    İş Teklifleri (Business) enesbatur56@gmail.com
    Merhaba Ben Enes Batur , TRlocal Türkiye benim en büyük tutkum, bur da dev gibi bir NDNG ailesi için her gün yeni video yüklüyorum. Kanalımda oyun gaming , eğlence , challenge , komedi , şaka , şarkı , vlog , montaj , tepki ve benzeri bir sürü video paylaşıyorum. Bunları yaparken çok eğleniyorum ve bir çok komik anlar eğlenceli anlar yaşıyorum. Sizde aileye katılın ne duruyorsunuz abone olun !
    İZLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM SÜPERSİNİZ!!

    katma 4 aylar önce

    YORUMLAR

    1. Hanifi Cahan

      Ben

    2. Emirhan

      Abi korkunç videolar çek miyim ben çok korkuyorum

    3. mert kavuk

      2021 bir sene sonra

    4. Fatih Başar

      Cihan : elinde testere olmasaydı senen korkmazdım sen Alper rendenin korumasına benziyorsun

    5. Hediye Elisagil

      Ev var bizkapiyi açarız

    6. Hediye Elisagil

      Bursayagel Dönmez Sokak A 101in üzerinde

    7. Aysima Yılmaz

      Cihan albayrağın tepkileri acayip komik ya mübarek çığlıktan kaçan tahsin hasoğlu

    8. LORD YUSUF

      Doğru he

    9. Fjfjf jfjk

      ❤❤❤🌹🌹🌹😘😘😘💋💋💋👄👄👄💍💎Aşık oldum çok çok

    10. Fjfjf jfjk

      Yeminederim

    11. Fjfjf jfjk

      Böyle şeyler koymayın kolluyorum. Bide oldakı kişiye aşık oldum sarısaçlı kız❤❤❤

    12. Galatasaray

      Lan ben cihani seviyom korktum lan 16:22

    13. Galatasaray

      15:56 enesin hayır deyip battaniyeyi uzerine atmasi hsshshhsa

    14. Esma Malkoç

      Ya cihan abi kadar komik kişi yok ya

    15. Kübra Nur

      Cihanın el harekatıi🤣

    16. EDİTS_DARKSsS

      2. Bölümü gelsiiinn

    17. Ulviye Sahbazova

      3cu kes izliyorum✌

    18. Tahaömer Göktekin

      KATİLE ENES BATUR

    19. diana jabrailova

      abi yeni bolum

    20. mami cn

      Enesi :kurtarmaya çalışan ecenaz Cihanı:satan Enes Bıçlı:katil Mert: siz takılın orda bem rahatım oğlum 1. buçuk adana at bana ordan

    21. Min ’JN onon

      Katilin Yiğit olduğunu anlayan bi tek ben miyim?

    22. uzunmakarna

      Alper rendenin koruması

    23. mustafa berk

      Cihan anının katilin arkasından nah çekmesi

    24. Kadir kaan Aydın

      yiğitin ölüm saati 23 Aralık 15:55

    25. Ekrem Yıldırım

      Katil kim acaba

    26. Ozge Karatas

      Laaaaaaannnn

    27. Hanım Aktaş

      Çok komik

    28. Tuana Özgen

      Bu serinin devamı gelsin

    29. Rukan Engiz

      Ya bu video ne zaman karşıma çıksa izliyorum Çıkamıyorum videodan😂

      1. Min ’JN onon

        Aynn

    30. Mehmet Öztürk

      Enes abi bunun neresi tehlikeli çok komik

    31. Mustafa Hüseyin Meral

      Eren=Baturay cihan=kaya Giray ecenaz=başak vay be eski Enes yeni Enes:(

    32. minik kediler

      Katil böcek benziyo

    33. Aslı nimet Akgün

      Ece naz ölünce yiğit beni öldürdü dediğini duyan tek benmiyim:/

      1. Zeki Özmen

        Yiğit vd,eldeee

    34. Ervanur Koç

      Devamı gelsinnnnn

    35. Elifsu'nun oyun dünyası

      Cihan abi balkondan düştü sandm olm

    36. Deniz Sahin

      Kıralenesbatur

    37. Arkın Araç

      Lan o şaka bıçağımı ucu katlanan

    38. Yigit Felsin

      Çok güzel olmuş ellerine sağlık canım benim çok hoşuma gitti bir tane ela gözlüm

    39. kedi dünyası

      11:11 de cihan abi çok huzurlu diyilmi

    40. Suat Aydogan

      cihan =uyumaya geldim uyumaya😂😂🤣🤣😅

    41. Ninja

      Katil kim

    42. İstek Oğur

      Herkez kaçar Enes:camı çizme camııı pahalııı!!! Hzjsjzjzjjxhx

    43. armağan uslu

      7:07 gerçekten korktu xD

    44. İsyan

      Ecenaz öldüğünde yiğit beni öldürdü dedi ben katil yiğit

    45. İsyan

      Bence katil yitti

    46. Hello Kitty Kız

      11:51 ppp hahaha

    47. Kemal Kalkay

      O yiğit mi?🤔🤔🤔🤔

    48. cavidan emirov

      enesin kopeyi olsaydi varyaaa

    49. The Minecraft

      12:28 de ecanaz diyoki yiğit beni öldürdü :)

    50. TURKIYE🇦🇿 AZERBAYCAN🇹🇷

      Enes batur senin evinde ermeni bayrağı🇦🇲 var neden ermeni byrakını yakmyorsun😡

    51. Meyra Yalcinol

      Neden bütün videolarda Cihan abiyi şapkayla görüyoruz?

    52. PRENSES BAŞAK

      QhkJ

    53. Derya nur Avağ

      ❤️👍😎🇹🇷

    54. Alara Atiker

      Katille mertin ayni yatakta birbirlerini buçaklamasi orda gülmekten öldüm🤣🤣🤣🤣

    55. hanife şenel

      Çünkü ecenaz abla ölürken yiğit beni öldürdü dedi

    56. hanife şenel

      Enes abi katilin yiğit abinin olduğunu biliyorum

    57. Senanur Tuncer

      Abi ya o katil sizi öldürseydi sonuçta o bir katil

    58. Ayberk Selek

      şu videoyu ciddiye alan 5 yaşındaki bebeler varya

    59. Barış Yıldız

      enes abi çok korktum

    60. mustafa karalar

      abi onlar şaka bıçağı olmasın

    61. şuayip keskin

      Mert adamsın ❤❤❤💙💙

    62. Fatma Burçak

      abi 2 3 gündür viyolarına bakamadım kusura bakma bisikletim çalındı onu aradım

    63. Ömer Kartal SEVİNÇ

      Enes abi gerçekten o adam gerçekbi katil mi?

    64. Leyla Ayranci

      Ben hatırlıyorum heros

    65. Yiğit Uzun

      muq

    66. türk kızı

      Evet

    67. Tuana nur keskin

      Niye yukarı nah çekiyom

    68. Tuana nur keskin

      Ecenaz ses yapma

    69. TR ANKA

      Fark ettinizmi cihanda ecede mertte enes yüzünden öldü Ece:enesi kurtaracam 😵 Cihan:enes beni sattı 😵 Mert:enesi kurtarmak için katil ile boğuştu 😵

      1. arda demirbilek

        Pis enes

      2. arda demirbilek

        Cok ozuldum😔😔

      3. Sevval Golcuk

        0+

      4. Pinar Tarhan

        He ya

    70. muhammedali hanay

      ENES ABİ KEŞKE BUNU AKŞAM YAPSAYDINIZ OZAMAN BİRAZ DAHA KORKULURDU

    71. CasperPUBG

      enes abi bence mert abi oyunu haketti

    72. Ezel

      Yuttuğu

    73. Meyra Yalcinol

      Lan testereyle geliyo adam kaçın !!

    74. Utku Uysal

      adam be

    75. ELİF NUR ZAMAN

      Ecenaz:bana süpürge ile adam oldurtüyorsunuz

    76. Yaren İnci

      Geldi 500000 bin likr

    77. Elena Aldinova

      Enes abi sen cok komiksi sana cok guluyorum

    78. StrongestWarriror

      20 kez gibi kıza vurdu.😂😂😂😂😂😂

    79. Xhusalqq Random

      Katil al bismillah🧠

    80. Mert Çakı

      OLUM MALMISINIZ SİZİN BŞINIZA GELSE NOLÜR ÖLBÜRÜR MALLAR

    81. Burhan Fayganoğlu

      2sigelsi

    82. Fatih Aydinalev

      Katil cok komik yaa😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    83. Fatih Aydinalev

      Katie cok komik yaa😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    84. Yusuf Özalp

      Katil kesin yiğit özçirişdir

    85. Efecan Polat

      efecan 16 pagina's tellende gebouw love Galilea plaats daarvan wordt de eerste kamer heeft gestuurd naar de Nederlandse bevolking in het

    86. gururfatih BS.

      Apiiiiii ben orada olşaydım onun kaşasına şapppppa vuyuydum

    87. Belinay minel

      Ecenaz abla ölünce yiğit beni öldürdü dediğini duyan bi tek benmiyim

      1. Tuana Özgen

        Bende duydum

      2. Yaren Kiziltas

        Çünkü katil kılığına giren yiğit videoyu çeken de tuğçe

      3. Hello Kitty Kız

        Hayır bende duydum😂😂

    88. Miray Ortaç

      Enes abi devamı gelsin

    89. ÖZLEM ULUÇAY

      8:26 çok komik

    90. ayşe kaya

      ben bile korktum amk

    91. Kemal Kalkay

      Bidaha gelsin

    92. Eminesma Yakar

      Testere resmen

    93. Eminesma Yakar

      😱😱😱😱😱😱😱😶😶😶

    94. Eminesma Yakar

      Oha lan

    95. CEREN SAYAN

      15:56 Enes orda Mert ve katilin üstüne yorgan atıyo bide Mert mert mert diye bağrıyo acıyomuu satıyomuu belli değil :)))))

      1. Ege Burak Gökce

        Ayn

    96. simge akdeniz

      gercek mi

    97. Eslem ilayda

      11:42'de cihan abinin kacışı😂😂😂😂😂😆😆😆

    98. Eslem ilayda

      9:24'de cihan abinin hareketleri çok komikk

    99. BRAWL mirza Altintas

      Mine rafting

    100. Utku Eliuz

      Abi gerçek katil mi?😵