PARAVAN İLE GÖRMEDEN BULUŞMA 👁 ❤️ (Sona Kalan Kazanır)

Enes Batur

3,3 Mn görünümler992

    Ben Enes Batur , Farklı farklı kadınlar bir paravanın arkasından ben ve erkek arkadaşlarıma sorular soruyorlar ve en sevmedikleri cevapları veren kişileri eliyorlar sona kalan kişi kazanıyor. Eğlenceli ve komik bir video oldu iyi seyirler.
    Kanala Abone OL : goo.gl/1rDcXB
    ECENAZ 'IN EVİNDE GİZLİCE KALIP KORKUTTUM ?! (İntikam) : trlocal.info/u/video/nGqqg8bPtoLUrGc
    Sosyal Medya:
    İnstagram ► enesbatur
    Twitter ► goo.gl/uHUUEF
    İş Teklifleri (Business) enesbatur56@gmail.com
    Merhaba Ben Enes Batur , TRlocal Türkiye benim en büyük tutkum, bur da dev gibi bir NDNG ailesi için her gün yeni video yüklüyorum. Kanalımda oyun gaming , eğlence , challenge , komedi , şaka , şarkı , vlog , montaj , tepki ve benzeri bir sürü video paylaşıyorum. Bunları yaparken çok eğleniyorum ve bir çok komik anlar eğlenceli anlar yaşıyorum. Sizde aileye katılın ne duruyorsunuz abone olun !

    İZLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM SÜPERSİNİZ!!

    katma 4 aylar önce

    YORUMLAR

    1. EFSA KARAGOZ

      Amk bunu nasıl 4 ay önce armış olabilirsin ya nasıl o beynim yanyo

    2. Eylül Saruhan

      Enes senin her video da niye yükselen burcun farklı birinde balık dedin birinde yay dedin birindede aslan dedin senin yükselenin ne zjjsjssjsjs

    3. No Name 😒🔫

      enesin aklı kimde kalış acaba

    4. haynis hayrunisa

      enes batur utanmazmış ya sen değilmiydin azına salatalık sokmaya çalışan ama sokomayan ayağa tapan utanmadın mı şimdi hiç

    5. ayxan abbasov

      Basakdir o

    6. ArdLeys

      4 saat imkansız bu arada

    7. Zeynep Yılmaz

      Enes abi yaaaaaa hala Başak ablayı unutamadın

    8. Huseyin Huseyinn

      bir tek seneme benmi gicik oldum

    9. Miyauchi Haruka

      Baturay adam ya ❤️

    10. 『JW』 EMRE 〆

      Amk hepsi enes baturun sesini bilip enesi seçiyolar (birçoğu)

    11. barış korkmaz

      şerefsiz cihan😁😁😁

    12. K A R A Y E L

      Enes Baturayı kaçırma yorum kasıyon sayesinde anckancn

    13. Ela Kandemir

      Benimde en sevdiğim rakam 4

    14. Burak Açan

      jilet gibi 5 erkek 1 kadin icin 4 donuyo abi elraenn bosuna demiyo kadinlarin gotunu erkekler kaldiriyo diye

    15. 23_m.hlsclk Bassan

      Sevişmeyi nie soruyorsunuzki çok saçma aw

    16. Yağmur Çolak

      Neden videonun ismini değiştirdin

    17. Pərinur Allahverdi

      Enesle aynı burçmuşum😲😲

    18. FF tetikci

      Baturay niye video cekmiyo

    19. İsmail M

      Mert'in eşleşdigi kız çok güzel değil mi ya

    20. ece genç

      Mert in 2. Soruya cevabı şu an benim yasamim

    21. Oguzhan De Souza

      aga beeeeeeeeeee 44:02

    22. Arkın Araç

      Kız:kizlarda en sevdiğin ozellik nedir? Baturay: .... Tamamen izleyen anladı🤣🤣🤣

    23. m m

      Yorumlarrla. Şarkıdeyen👇👇

    24. Yasemin Özbay

      Bu videodan yine gelsin ya aynı ekip 😁😀

    25. Eren D

      zıqqqıqksın

    26. insan insan

      Şuan mayısın 3 ü cihan ölmedi

    27. luffy레이디#saveralph

      Baturay iyi misin kardeşim neden bu kadar halsizsin

    28. Can berk ile oyun

      Başak ablayı sevenler

    29. Eli Huseyinzadee

      Dileyim Şu ki ben ölmeden baturayın sevini göreyim

    30. arap ghetto

      Aga baturay okadar doğal ki sürekli güldürüyo lan çok iyi😅😁😁😂

    31. Furkan Solmaz

      ben seslerini duymak için kulaklık takıyorum; Mert'le Enes: AHAHHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHHAABSBHVGHA

    32. Furkan Efe Altundağ

      25:41 kafa balon uyumu

    33. Furkan Efe Altundağ

      56 Dk naptınız 56 ne ?

    34. İbadorik Team

      Yalnız Eylül harbi güzelmiş

    35. İbadorik Team

      Yeni bölüm gelsin

    36. Irmak Ayışık

      O kız başak Karahanmı

      1. Melike Bilgin

        Kaçıncı dakika

    37. Mustafa Sohmelioglu

      Bende yengeç burcum

    38. Gulsure Bayramova

      Ay olmuş nisan olmiyceksin qaliba ciho😂

    39. iDEALİST KAFA

      Enes abi şuan o kızlar bu video yu izleyip ağlıyorlardır

    40. Nuray Cumwudova

      Fiki fiki nedir?🙄

    41. aleyna

      Sonuna kadar izleyenler +1

    42. aleyna

      500.000 gelsin de artık Kör buluşmanın 2.bölümü gelsin.

    43. Ahmet Çiftçi

      Lan 1 saat ney Sonuna kadar izleyenler aw

    44. Galet Tankut

      43:56 ulan o benim sjsjsjsjs

    45. Mavi Kurt

      eylülün instasını bulabilen varmı çohhh güzel

    46. ENGİN KULLEBİ

      BATURAY ELENMEYE GELMİŞ LAN CİDDİ YARIŞSA KAZANIR

    47. Sude naz Özer

      Fiki fiki ne Eee ???

    48. asya yaldiz

      smdi ayin 23 cu kim simdi bu gun bunu izliyorsa onlarin cocuklar ayramin kutluyorum cocuklar bayramimiz kutlu olsun kimin ne arzusu varsa gercek olsun

    49. asya yaldiz

      cok guzel am

    50. Zeynep Daskin

      Yaaa anlamadığım ENESİN sesini duyduklarına hiç mi anlamıyorlar😂😂😂 Ben olsam anlamamış gibi yapar ENESİ son bırakırdım 😂😂😂

    51. Yusuf Arhan Tosun

      abi anasını ağlatırsın 5 yıl sonra abi

    52. Elçin Asana

      Benimde en sevdiğim rakam 4

    53. Hamza

      Eski den enes abi video atacakmı diye pusuda bakleyen bizler🕛🕧🕐🕜🕑🕕🕠🕔🕟🕓🕞🕒🕝🕰⏰⌚

    54. Cemcel sonsuz Cercel yolsuz

      Yalan atma enes daha büyüktün başaktan ayrıldığında

    55. Elif Şeker

      İlk baştaki kızın bilerek Enes Batur’u seçtiğine yemim edebilirim ama kanıtlayamam😂

    56. Adroed

      hmm kesin sidemenden çalmadı

    57. Duru AYVAZ

      bu evlilik programı stüdyosu değil mi sjsjssjjssjjsjssjsjsjsj

    58. RəsulSRK

      Al Pacinoyu nasıl tanımazsın yaaaaa

    59. Sevinç Sargın

      👁👄👁 👁👄👁 👁👄👁 👁👄👁

    60. Sümeyye Demirbağ

      44:03 üzgünüm ama bu doğru

    61. Efe Er

      Basak ı unutmayanlar

    62. BERKEHAN ÖZBULUT

      Kimse baturayı sevmiyor 😂

    63. Rabia Buse Yankavakoğlu

      3 tane sevgilim var ben 1 ini bile aldat mam

    64. Rabia Buse Yankavakoğlu

      ama ben bisey yapmadım kıııı

    65. Rabia Buse Yankavakoğlu

      cihan da ha genc duruyo her kezden cidi bu arada

    66. Rabia Buse Yankavakoğlu

      bay bay hayat cicon cihan lakabı

    67. Seymen Altuğ

      abi 3 numara çok iyi aq baya güldüm bidaha gelsın vıdeolara

    68. Ayşe Hatun #saveralph

      19:25 3 numarayı elemesini beklerken Baturay abiyi elemesi 😑

    69. Hyakkimaru

      Bende seni seviyorum baturay

    70. Baba yorgun

      Karantina da iyi güldürdün 👍👍👍👍👍😂👍

    71. Ömer Kaya

      Tuğçe üzmez bizi çok üzer bu günde baturaya yakıyoruz

    72. Beyza Nur

      Cihan'ın ölmesini bekliyoruz hala aq 16.04.21

    73. Hatice Altunoglu

      Fiki fiki ne

    74. MerT_EmiN0 EroL

      o kız sen olursun derken mert abiye bakması sjsjsj

    75. Kadir Ozan

      Olum baturayi zorlama tuttunuz orda

    76. Hazal Demirdal

      Cihan alabayrak abi çok yakışıklısın

    77. Sultan 4. Murat Han hazretleri

      Şu aşk sevgili ilişki Kadın sorularında Baturay'ı sabırsızlıkla bekliyorum.

    78. asya akçay

      17:00 ben nasıll sıçıcam

    79. Səidə Qarayeva

      Enes o insanların içinde en çok baturayı seviyor

    80. İlayda ilyx

      53:51

    81. İlayda ilyx

      52:58

    82. İlayda ilyx

      51:10

    83. İlayda ilyx

      35:18

    84. İlayda ilyx

      34:58

    85. İlayda ilyx

      46:20

    86. ZeynEris

      Baturay çook iyi

    87. Nisa Melihat Yalçın

      ben ne izledim ya

    88. Ecrin Dişçi

      Enes abi kanak gittikçe evleneceksen gel olcak bu gidişle PŞSOSİJJSİAJSİAOSİDJWŞSHAHAHSLW

    89. Foxy Poyraz

      8:37 i feel some başak..

    90. nejla onen

      Ooooo enes abi kaptın güzel kızı

    91. nejla onen

      Ya ya onu eledin

    92. Zahide Karagöz

      Fiki fiki ne la ????

    93. Rüzgar Özay

      9:07 fhfbfhdhfhdhfhhddufhhfudhfhffu

    94. Mesut Çiçek

      Enes abi 56 dakika videomu olur Türkiye rekoru kırdım be 😅🤣😂😋

    95. Enes Batur FAN

      Bence Mert’in sesi müqq

    96. TR_JOKER

      ENES-BATURAY

    97. Kaan Terli

      Baturay abi altına sicmis gibi assa inmiş iyice eşofman 38.50

    98. BTSİN BALI LOKMASI

      😂

    99. Banu KOÇAK

      Enes batur sevenler haydi beğenmeye 👇

    100. Rüya su Akbulak

      Ben böyle sorular söylemeyin burda çocuklarda sizi izliyor